Promovare inteligentă cu Google
Luna trecută, Google nu numai că a anunțat rebrandingul Google AdWords în Google Ads, dar a lansat și prima soluție nouă sub denumirea de Smart Campaigns (campanii inteligente).
Ce este Smart Campaigns?
Smart Campaigns reprezintă o oportunitate excelentă pentru întreprinderile mici și locale de a se implica în spațiul publicitar plătit, fără a fi nevoie de o agenție sau de un angajat de marketing cu normă întreagă. După ce am făcut niște cercetări a acestei soluţii, suntem siguri că un nou val de automatizare a marketingului este peste noi. În acest post, vom examina ceea ce am învățat despre Smart Campaigns, vă vom arăta ce sunt aceste campanii şi vom vorbi puțin despre unde credem noi că Google merge cu acest nou și complet mod automatizat de marketing.
Cum funcţionează Smart Campaigns?
Potrivit Google, procesul de a începere a campaniei inteligente va fi destul de simplu. Veți crea un cont Google Ad pentru compania voastră și veți începe campaniile inteligente. Google va extrage toate informațiile de care are nevoie din profilurile voastre Google existente pentru a vă crea campanii receptive și eficiente. Tot ce trebuie să faceți este să vă stabiliți bugetul și obiectivele. Odată ce anunțurile sunt în curs de desfășurare, Google se va baza pe instrumentele sale de învățare automată pentru a optimiza campaniile voastre și pentru a difuza rezultatele, precum și orice modificări înregistrate, pe propriul tablou de bord. Spre deosebire de promovare Google AdWords tradițională, acest proces automatizat provoacă și costul suplimentar din publicitatea plătită pe click (pay-per-click), care permite proprietarilor de afaceri mici să se concentreze mai mult pe operațiunile lor zilnice și pe creșterea afacerii lor.
Avantajele Campaniilor Smart.
Din tot ce am văzut și am citit până acum, avantajele campaniilor inteligente includ:
- Creează rapid un anunț online.
- Ajungeți la clienții la care nu aţi putut ajunge în trecut.
- Utilizați semnale de comportament, locație, dispozitive și alte semnale pentru a ajunge la publicul potrivit.
- Necesită o gestionare minimă continuă.
- Efectuați ușor revizuirea rezultatelor.
- Sunteţi taxat numai atunci când se dă click pe anunţ.
Deoarece campaniile sunt în mare parte automatizate, de la creare până la livrare şi optimizare, cel mai mare beneficiu pe care îl văd în utilizarea campaniilor inteligente este că acestea permit proprietarilor de afaceri mici să beneficieze de anunțuri fără cunoștințe sau strategii extinse.
Utilizarea campaniilor inteligente.
În calitate de specialişti PPC (pay-per-click), vom recunoaște un dezavantaj evident pe care îl vedem şi anume lipsa de control pe care utilizatorii o au cu Smart Campaigns. Permițând lui Google să preia controlul, în mod esențial îi dați controlul total asupra anunțurilor voastre și a modului în care este cheltuit bugetul. Pentru majoritatea proprietarilor de afaceri mici, aceasta nu este o problemă, totuși, va fi pentru cei cărora le place să aibă un cuvânt de spus în legătură cu modul în care funcționează lucrurile.
Cu toate acestea, există un compromis, pentru ușurința de utilizare și capacitatea de a se ridica și de a funcționa rapid.
Dacă doriți să luați decizii și să controlați în întregime cheltuielile voastre de publicitate, această soluție nu este pentru voi. Înainte de a vă decide, vă recomand să revizuiți beneficiile de mai sus și să vă evaluați opțiunile.
Ce urmează?
Una dintre părțile noastre preferate de a avea o carieră bazată pe tehnologie vizează modul în care lucrurile avansează și se îmbunătățesc. În ultimii ani, s-au schimbat aproape săptămânal, mai ales când vine vorba de Google; care continuă să împingă granițele și să stabilească noi tendințe atunci când vine vorba de a oferi o platformă pentru afacerile de pe piaţă.
Verificați această listă în continuă creștere …
- Google Search Ads
- Google Display Ads
- Google Shopping Ads
- Google App Ads
- Local Inventory Ads
- Google My Business Ads
- YouTube Ads
- Waze Ads
Dacă sunteți oricând curioşi de unde să urmăriți toate noile funcții pentru anunțurile Google în momentul în care sunt anunțate, asigurați-vă că verificați pagina nouă a funcțiilor Google AdWords.
Dar așteptați mai sunt multe… Google a anunțat, de asemenea, că va lansa încă un nou instrument publicitar numit “Image Picker”, în cursul acestui an. Acest instrument va permite companiilor să aleagă primele trei imagini din sugestiile oferite de Google sau să încarce propriile lor imagini.
Fiți inteligenți și verificați campaniile inteligente.
Din experiența noastră, întreprinderile mici tind să fie timide în ceea ce privește executarea unor tactici de marketing, cum ar fi anunțurile Google. Acest lucru este complet de înțeles deoarece acestea deseori funcționează pe bugete mici, fixe și cu personal limitat. În orice caz, Google Smart Campaigns poate reprezenta şi soluția de testare a apelor.
Campaniile inteligente sunt ușor de configurat, necesită întreținere minimă sau fără întreținere și prezintă cea mai mică cantitate de risc. Fiți inteligenți și vizitați Google Smart Campaign!
Dacă vă decideți să încercați campanii inteligente, ne-ar plăcea să auzim cum funcţionează. Și, ca întotdeauna, dacă aveți întrebări, comentarii sau preocupări legate de pay-per-click (PPC), trimiteți-ne un comentariu şi vă vom răspunde imediat.