Starea de spirit potrivită pentru cumpărături.

Cum o creăm?

Mai mult de 60% din traficul unui website este datorat motoarelor de căutare. Pay-Per-Click (promovare PPC) vă plasează brandul în partea de sus a rezultatelor căutării pentru interogări relevante şi pentru afacerea și publicul vostru. Această platformă valoroasă poate oferi o sursă imediată de trafic targetat, orientat spre website, generând conversii și contribuind substanțial la creșterea veniturilor.

Cercetarea de cuvinte cheie corectă și extrem de concentrată, va determina abordarea cea mai rentabilă pentru obținerea de clienți care caută exact ceea ce oferiţi. Pe cumpărătorii mai puțin experimentați, care prin tehnicile tradiționale de căutare nu s-ar descurca, o promovare Google AdWords îi va ajuta să găsească website-ul vostru.

Goodly are o experiență vastă în utilizarea platformei de promovare PPC și va adopta cea mai bună strategie, ca website-ul vostru să fie vizibil imediat potențialilor clienți. Abordarea noastră față de PPC este bazată pe date și statistici reale, ceea ce ne permite să implementăm campanii care se concentrează pe eficiență și îmbunătățire constantă.

Pentru anunțurile sociale plătite, majoritatea utilizatorilor folosesc anunțuri Facebook (84%), urmate de anunțuri Google (41%) și anunțuri LinkedIn (18%). – Sursa: Social Media Examiner

65%

65% dintre cumpărători, dau click pe rezultate Google ADS când sunt interesați să facă o achiziție.
Sursa: HubSpot

72%

Până în 2019, publicitatea mobilă va reprezenta 72% din totalul cheltuielilor de publicitate digitală.
Sursa: Marketing Land

73%

73% dintre utilizatorii online nu agrează și au repulsie față de reclamele de tip pop-up.
Sursa: HubSpot

Publicitate online: modalitatea rapidă și eficientă de a genera trafic pe site.

Adoptăm o comunicare eficientă

Procesul nostru de publicitate online începe cu o sesiune de cercetare, unde aflăm despre afacerea voastră, obiectivele, bugetul și publicul-țintă. De aici, în funcție de mărimea campaniei, deseori creăm o personalitate detaliată a clienților (ca parte a unei strategii digitale), pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți concentrarea în publicitate și să aveți o comunicare corectă cu audiența voastră țintă. 

Selectăm canalele de publicitate online

Mixul nostru de promovare digital media, implică adesea căutarea plătită (prin platforme SEM precum Google AdWords sau anunțurile Bing), afișarea online (utilizând anunțuri banner, video YouTube și alte tipuri de anunțuri grafice sau contextuale) și publicitate social media plătită (prin platforme precum Facebook, Instagram și LinkedIn). În funcție de obiectivele voastre, vă vom ajuta să identificați ce medii de publicitate digitale vor fi cele mai eficiente pentru a vă dezvolta afacerea online.

Creăm campanii publicitare atractive

Cu o înțelegere clară a obiectivelor voastre, a publicului și a canalelor de promovare, experții noștri de publicitate online continuă cercetarea pe toate platformele relevante. Aceasta implică deseori cercetarea cuvintelor cheie pentru campaniile de căutare plătită, scrierea de anunțuri, selectarea imaginilor și crearea paginilor relevante de destinație cu scopul de a face campania voastră cât mai atractivă. Goodly vă va implica pe tot parcursul procesului pentru a vă confirma relevanța campaniei și mesajele corecte de publicitate înainte de a începe să cumpărați mediile digitale.

Gestionăm campaniile publicitare

Voi ne spuneţi bugetul, cronologia și obiectivele iar noi vom avea grijă de toate detaliile. Urmărim, măsuram și optimizăm fiecare element al campaniei, astfel încât să obțineți cele mai bune rezultate posibile din fiecare anunț și din bugetul vostru de achiziţii online. Goodly se ocupă de toată campania iar tu şi echipa ta puteți reveni la ceea ce faceți cel mai bine. 

Creăm liste de redirecționare

Publicitatea online nu este doar pentru a ajunge pentru prima oara la audienţa voastră; este vorba și de inițierea de puncte de contact multiple cu clienții existenți și cu vizitatorii anteriori ai website-ului. Remarketing-ul vă permite să continuați valorificarea brandului şi conştientizarea acestuia de către clienții existenți și clienții noi, prin afișarea de anunțuri către aceștia pe website-urile pe care le vizitează, cu scopul de a-i fideliza.

Raportăm lunar

Vă ținem informați prin trimiterea unui raport lunar, astfel încât să știți exact cum evoluează campaniile voastre. De asemenea, oferim sugestii pentru modalități de îmbunătățire a campaniilor de publicitate online în viitor. Înainte de lansarea campaniilor, vă vom asigura că aveți la dispoziție instrumentele de urmărire necesare pentru analiza web, şi de măsurare a obiectivelor care contează.

Promovare inteligentă cu Google.

Google Smart Campaigns: noul mod de a fi inteligent cu Pay-Per-Click. Luna trecută, Google nu numai că a anunțat rebrandingul Google AdWords în Google Ads, dar a lansat și prima soluție nouă sub denumirea de Smart Campaigns.

Tehnologii utilizate.

Trimite-ne un mesaj

Ți-ar plăcea să iei legătura cu noi? Trimite-ne un mesaj și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

Contactează-ne direct

Goodly